دامپتراک معدنی بلاز مدل 75307 با ظرفیت بارگیری 220 تن

طراحی شده برای برای جابجایی سنگ­ها در معادن روباز، عمیق و نیز برای شرایط سخت و جاده های عملیاتی معادن و تحت شرایط مختلف آب و هوایی (بازه دمایی محیط از 50- تا 50+ درجه سانتیگراد)

ظرفیت حمل بار             130 تن

وزن ناخالص مجاز           237 تن

حجم اتاق بار (سر پر)      71 متر مکعب

قدرت موتور          1600 اسب بخار

موتور

مدل:                                                           CUMMINS QSK60-C

موتور دیزلی پاشش مستقیم چهارزمانه مجهز به توربوشارژ و اینترکولر با چیدمان سیلندر نوع V شکل و سیستم کنترل الکترونیکی این موتور با الزامات استاندارد آلودگی مطابقت دارد.

قدرت موتور در 1900 دور در دقیقه، کیلووات (اسب بخار):            (2300) 1715

حداکثر گشتاور در 1500 دور در دقیقه، نیوتن متر:                                 9052

تعداد سیلندر:                                                                                 16

حجم مجموع سیلندرها، لیتر:                                                            2/60

قطر سیلندر، میلیمتر:                                                                      159

کورس پیستون، میلیمتر:                                                               190

تصفیه هوای موتور با فیلترهای سه مرحله ای دارای المان های خشک انجام می شود

گازهای خروجی اگزوز از داخل اتاق بار می باشد.

سیستم روانکاری از نوع گردشی پر فشار با کارتر روغن است

سیستم خنک کننده موتور دو ردیفه مدار بسته تحت فشار

خنک کنندگی روغن از طریق مبدل حرارتی روغن به آب انجام می شود.

سیستم پیش گرمکن سیال(موتور)

سیستم استارت پنیوماتیکی است.

فشار هوا در سیستم استارت، مگا پاسکال:                                          8/0-6/0

ولتاژ سیستم برق، ولت:                                                                      24

سیستم فرمان

فرمان هیدرواستاتیکی با چرخ های فرمانپذیر جلو

زاویه گردش چرخ های فرمانپذیر، درجه:                                        39

شعاع گردش، متر:                                                                      15

محیط گردش، متر:                                                                     34

سیستم فرمان مطابق با الزامات ISO5010 می باشد.

سیستم تعلیق

جک های تعلیق دو عدد برای محور جلو و دو عدد برای محور عقب در نظر گرفته شده و به مندل ها، مفاصل مرکزی و تیرهای عرضی مجهز شده است. سیلندرها هیدروپنوماتیکی (نیتروژن و روغن)  و مجهز به ضربه گیر هیدرولیکی هستند.

کورس پیستون سیلندر، میلیمتر:

  • جلو : 320
  • عقب: 290

لاستیک ها

لاستیک ها تیوبلس پنیوماتیک با الگوی آج مخصوص معدن

سایز لاستیک: 46.00-R57 یا 46.90-57

سایز رینگ: 29.00-57/6.0

فشار باد لاستیک ها، مگا پاسکال: 605/0 تا 7/0

کابین

دو درب دو نفره باصندلی قابل تنظیم  بادی برای راننده، صندلی اضافی برای شاگرد و میل فرمان قابل تنظیم، کابین مطابق الزامات سیستم ایمنی ROPS و استانداردهای EN474-1 و EN474-6 برای سر و صدا، لرزش، غلظت مواد مضر و گرد و غبار داخل کابین است.

سطح صدای داخل کابین بیشتر از 80 دسی بل نمی باشد.

سطح لرزش موضعی بیش از 126 دسی بل نیست.

سطح لرزش کلی بیش از 115 دسی بل نیست.

اوزان

حداکثر ظرفیت بارگیری، کیلوگرم:                                           220000

وزن دستگاه (بدون بار)، کیلوگرم:                                            156100

وزن کل (ناخالص)، کیلوگرم:                                                  376100

توزیع وزن روی محورها، درصد:

جلو                     عقب

بدون بار:             45                      55

با بار:                  33                      67

سیستم هیدرولیک

سیستم هیدرولیکی ترکیبی برای سیستم بالابر، سیستم فرمان و محرک ترمز. این سیستم با پمپ دو ردیفه پیستونی- محوری جابجایی متغیر و جک های تلسکوپی سه مرحله ای بالابر اتاق بار با یک عملگر دوگانه مجهز هستند.

زمان بالا بردن اتاق بار، ثانیه:                                                          22

زمان پایین آمدن اتاق بار، ثانیه:                                                       33

حداکثر فشار در سیستم هیدرولیک، مگاپاسکال:                                   18

حداکثر خروجی پمپ در1900 دور در دقیقه، دسی مترمکعب در دقیقه:    698

درجه فیلترینگ، میکرون:                                                              10

شاسی

استفاده از فولاد ضد سایش با استحکام بالا با قرارگیری المان های ریخته گری شده در محل حداکثر بارگیری

دیواره های جانبی با ارتفاع متغیر و مقطع جعبه ای شکل که توسط رام های عرضی با شکل خاص به یکدیگر متصل می شوند.

 ظرفیت ها، لیتر

تانک سوخت:                                                                        2900

مایع خنک کننده موتور:                                                             650

روغن موتور:                                                                            240

سیستم هیدرولیک:                                                                   790

توپی چرخ ها:                                                            (2×105) 210

جک های تعلیق:

جلو :                                                                     (2×7/48) 4/97

عقب:                                                                     (2×5/51) 103

سیستم ترمز

سیستم ترمز مطابق با الزامات استاندارد ISO3450 بوده و شامل ترمز هیدرولیکی، ترمز دستی، ترمز کمکی و ترمز اضطراری می باشد.

سیستم ترمز هیدرولیکی شامل ترمزهای دیسکی با چهار سیلندر برای هر دیسک برای چرخ های جلو و ترمزهای دیسکی با دو سیلندرترمز برای هر دیسک و تنظیم شونده خودکار فاصله بین لنت ها و دیسک ترمز برای چرخ های عقب است. فعال کننده هیدرولیکی بوده و برای چرخ های جلو و عقب مجزا می باشد.

دیسک های ترمز روی شفت های الکترموتور ویل موتورها نصب شده است.

ترمز دستی – سیلندرهای ترمز بطور مداوم بر روی چرخ های عقب درگیر هستند. دارای محرک فنری با کنترل هیدرولیکی.

ترمز کمکی – سیستم ترمز الکترودینامیکی با استفاده از حالت مبدل الکترو موتورهای ویل موتور، خنک­ شونده توسط رزیستورهای ترمز.

(رزیستورهای ترمز 600×2UVTR با توان 1200 کیلو وات)

ترمز اضطراری از ترمز دستی و مدار عملیاتی ترمزهای هیدرولیکی استفاده می کند.

سیستم انتقال قدرت

سیستم انتقال قدرت با محرک الکتریکی/AC  ACبا ژنراتور کششی، دو الکتروموتور ویل موتور، توپی چرخ ها شامل مجموعه دنده های خورشیدی سیاره ای دو ردیفه، سیستم کنترل الکترونیکی

نسبت انتقال چرخ دنده های توپی چرخ:                                               5/27

حداکثر سرعت، کیلومتر بر ساعت:                                                          64

GST 1600-8مدل ژنراتور

TAD-7مدل الکترو موتور

تجهیزات ویژه

سیستم اطفاء حریق (استاندارد)

بخاری و سیستم تهویه مطبوع (استاندارد)

سیستم پیش گرمکن استارت (استاندارد)

لاینینگ کف اتاق بار (انتخابی)

سیستم گریسکاری مرکزی

سیستم کنترل سوخت و بارگیری

سیستم کنترل فشار باد لاستیک از راه دور

دستگاه هشدار دهنده ولتاژ بالا (استاندارد)

اتاق بار

اتاق بار جوشکاری شده به شکل باکت مجهز به سیستم ایمنی FOPS که توسط گازهای خروجی اگزوز گرم می شود.

اتاق بار به وسیله سیم بکسل در وضعیت بالا ثابت می شود، مجهز به سیستم محافظت در برابر واژگونی و اهرم سنگ پران و تاج محافظ کابین می باشد.

حجم اتاق بار، مترمکعب:

سرخالی                                           سر پر 2:1

4/102                                              1/141

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید