دامپتراک معدنی بلاز مدل 75583 با ظرفیت بارگیری 90 تن

طراحی شده برای حمل و جابجایی سنگ­ها در معادن روباز، عمیق و نیز برای شرایط سخت و جاده های عملیاتی معادن و تحت شرایط مختلف آب و هوایی (بازه دمایی محیط از 50- تا 50+ درجه سانتیگراد)

سیستم تعلیق

 جکهای تعلیق پنوماتیکی (نیتروژن – روغن) برای چرخ های جلو  و عقب

کورس پیستون سیلندر، میلیمتر:

  • جلو : 260
  • عقب: 210

 سیستم فرمان

فرمان هیدرواستاتیکی با چرخ های فرمانپذیر جلو

زاویه گردش چرخ های فرمانپذیر، درجه:38

شعاع گردش، متر: 11

محیط گردش، متر: 24

سیستم فرمان مطابق با الزامات ISO5010 می باشد.

موتور

مدل: CUMMINS KTA38-C

موتور دیزلی چهار زمانه با چیدمان سیلندر نوع V شکل، اینترکولر هوای فشرده

قدرت موتور در 1900 دور در دقیقه، کیلووات (اسب بخار):            783 (1050)

تعداد سیلندر:12

حجم مجموع سیلندرها، لیتر:7/38

قطر سیلندر، میلیمتر:159

کورس پیستون، میلیمتر:159

تصفیه هوای موتور با فیلترهای سه مرحله ای دارای المان های خشک انجام می شود

گازهای خروجی اگزوز از داخل اتاق بار می باشد.

سیستم روانکاری از نوع گردشی پر فشار با کارتر روغن است

سیستم خنک کننده موتور یک ردیفه مدار بسته تحت فشار

خنک کنندگی روغن از طریق مبدل حرارتی آب به روغن انجام می شود.

سیستم پیش گرمکن سیال(موتور)

سیستم استارت الکتریکی است.

ولتاژ سیستم برق، ولت:24

 سیستم هیدرولیک

سیستم هیدرولیکی ترکیبی برای سیستم بالابر، سیستم فرمان و محرک ترمز. جک های بالابر تلسکوپی سه مرحله ای با یک عملگر دوگانه هستند.

زمان بالا بردن اتاق بار، ثانیه:19

زمان پایین آمدن اتاق بار، ثانیه:19

حداکثر فشار در سیستم هیدرولیک، مگاپاسکال:16.5

حداکثر خروجی پمپ در 1900 دور در دقیقه، دسی مترمکعب در دقیقه:   464

درجه فیلترینگ، میکرون: 10

 شاسی

استفاده از فولاد ضد سایش با استحکام بالا با قرارگیری المان های ریخته گری شده در محل حداکثر بارگیری

دیواره های جانبی با ارتفاع متغیر و مقطع جعبه ای شکل که توسط رام های عرضی با شکل خاص به یکدیگر متصل می شوند.

 سیستم ترمز

  • سیستم ترمز مطابق با الزامات استاندارد ISO3450 بوده و دارای ترمز هیدرولیکی، ترمز دستی، ترمز کمکی و ترمز اضطراری می باشد.
  • ترمز هیدرولیکی چرخ های جلو: ترمز دیسکی با دو سیلندر برای هر دیسک و تنظیم شونده خودکار فاصله بین لنت ها و دیسک ترمز
  • چرخ های عقب: ترمز دیسکی با دو سیلندر برای هر دیسک و تنظیم شونده خودکار فاصله بین لنت ها و دیسک ترمز
  • دیسک های ترمز روی شفت های الکترموتور ویل موتورها نصب شده است. محرک ترمز هیدرولیکی بوده و برای چرخ های جلو و عقب مجزا می باشد.
  • ترمز دستی – سیلندرهای ترمز بطور مداوم بر روی چرخ های عقب درگیر هستند. دارای محرک فنری با کنترل هیدرولیکی.
  • ترمز کمکی – سیستم ترمز الکترودینامیکی با استفاده از حالت مبدل الکترو موتورهای ویل موتور، خنک­ شونده توسط رزیستورهای ترمز.
  • (رزیستورهای ترمز 600×2UVTR با توان 1200 کیلو وات)
  • ترمز اضطراری: استفاده از ترمز دستی و مدار عملیاتی ترمزهای هیدرولیکی

 کابین

دو درب دو نفره باصندلی قابل تنظیم  بادی برای راننده، صندلی اضافی برای همراه(شاگرد) و ستون فرمان قابل تنظیم، کابین مطابق الزامات سیستم ایمنی ROPS و استانداردهای EN474-1 و STB EN474-6 برای سر و صدا، لرزش، غلظت مواد مضر و گرد و غبار داخل کابین است.

سطح صدای داخل کابین بیشتر از 80 دسی بل نمی باشد.

تجهیزات ویژه

  • سیستم اطفاء حریق ترکیبی همراه با کنترل از راه دور
  • سیستم پیش گرمکن استارت (استاندارد)
  • سیستم گریسکاری مرکزی (استاندارد)
  • بخاری و سیستم تهویه مطبوع (استاندارد)
  • سیستم کنترل سوخت و بارگیری (استاندارد)
  • سیستم نظارت ویدیویی – دوربین (استاندارد)
  • سیستم کنترل فشار باد لاستیک از راه دور (استاندارد)
  • دستگاه هشدار دهنده ولتاژ بالا (استاندارد)
  • لاینینگ کف اتاق بار

اوزان

حداکثر ظرفیت بارگیری، کیلوگرم:90000

وزن دستگاه (بدون بار)، کیلوگرم:75000

وزن کل (ناخالص)، کیلوگرم:165000

توزیع وزن روی محورها، درصد:

جلو                    عقب

بدون بار:            9/50                  1/49

با بار:                0/33                  0/67

ظرفیت ها، لیتر 

تانک سوخت:1150

مایع خنک کننده موتور:380

روغن موتور:140

سیستم هیدرولیک:405

توپی چرخ ها: (2×46) 92

جک های تعلیق:

جلو :(2×4/15) 8/30

عقب:(2×3/29) 58.6

سیستم انتقال قدرت   (AC/AC)

محرک الکتریکی AC، ژنراتور کششی، دو الکتروموتور ویل موتور، توپی چرخ ها شامل مجموع دنده های خورشیدی سیاره ای، تجهیزات الکتریکی کمکی، دستگاه های تنظیم و کنترل

نسبت انتقال چرخ دنده های توپی چرخ: 3036

حداکثر سرعت، کیلومتر بر ساعت:60

KTE-90مدل محرک AC

GST 700-8مدل ژنراتور  TAD-9مدل الکترو موتور

اتاق بار

اتاق بار جوشکاری شده به شکل باکت که توسط گازهای خروجی اگزوز گرم می شود.

اتاق بار به وسیله سیم بکسل در وضعیت بالا ثابت می شود، مجهز به سیستم محافظت در برابر واژگونی و اهرم سنگ پران و تاج محافظ کابین می باشد.

حجم اتاق بار، مترمکعب:

سرخالی                                            سر پر 2:1

7/37                                              3/53  (استاندارد)

5/44                                              0/60  (انتخابی)

0/75                                              0/93 (انتخابی)

لاستیک ها

لاستیک ها تیوبلس پنیوماتیک با الگوی آج مخصوص معدن

سایز لاستیک: 27.00-R49 یا 31.90-49

سایز رینگ: 19.50-49/4.0

فشار باد لاستیک ها، مگا پاسکال: طبق توصیه تولید کننده لاستیک

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید